בתחושת שמחה מהולה בעצב, אני גאה לשתף את כולכם ביציאה לדרך חדשה. אתמול מוניתי לתפקיד מנהל תפקידים מיוחדים (בדרג משנה למנכ"ל) משרד ראש הממשלה והודעתי לראש העיר, להנהגת העיר, לשותפיי לדרך בעירייה ובכלל ולעובדיי המסורים והמוכשרים בכלכלית לוד על סיום תפקידי כמנכ"ל החברה. 

לפני שבע שנים קיבלתי על עצמי את האתגר העצום להקים את החברה הכלכלית בלוד בהנהגתו של ראש העיר, להפוך אותה לאחת החברות המובילות בישראל ובאמצעותה להפוך את לוד לעיר מובילה ומשגשגת.

אני מסכם את התקופה המופלאה שלי בעיר בתחושת סיפוק וגאווה גדולה. הסכם הגג שחתמנו בשנת 2017 שם את לוד על המפה ותוצאותיו ניכרות כבר היום: תכננו יותר מ80% משטחי העיר בתכניות מפורטות להתחדשות עירונית, לבינוי חדש ולהסדרה; השקענו יותר מ-400 מלש"ח בעבודות תשתית ופיתוח ברחבי העיר ויושקעו עוד 3 מיליארד ש"ח מכוח פרויקטים שכבר תוכננו; 6500 יחידות דיור שווקו במחירי שיא תוך כשנה וחצי ו7000 יחידות דיור בהתחדשות עירונית כבר חתומות מול החברות היזמיות המובילות בישראל; אלפי היתרי בניה כבר הונפקו בזמני שיא והיום פעילות בעיר כל חברות הנדל"ן המובילות בישראל. כל אלו הובילו את השוק היזמי ואת הממשלה להגדיר את לוד כעיר שביצעה את קפיצת המדרגה הגדולה בעשור האחרון וכזו שצפויה לבצע את המהפך הגדול בתולדות המדינה. 

אני גאה להותיר אחריי חברה עם יסודות חזקים ועמוקים, שתמשיך יחד עם העירייה לשמר ולהעצים את האמון חסר התקדים שהצלחנו ליצור בין השוק היזמי והממשלה לבין העיר. אני לא באמת יכול להיפרד מלוד שנכנסה לליבי ולדמי. אמשיך ללוות את העיר ולסייע לה להצליח בכל מקום שבו אהיה.




רשומות פופולריות