שמח שבתקופתי כמנכ"ל כלכלית לוד פרויקט ממשלתי נוסף מתקדם בעיר: לוד היא מהערים המובילות בפרויקט הממשלתי "מהיר לעיר"

שמח שבתקופתי כמנכ"ל כלכלית לוד עוד פרויקט ממשלתי נוסף מתקדם בעיר: לוד היא מהערים המובילות בפרויקט הממשלתי "מהיר לעיר". להלן הודעה שיצאה בעניין:

עיריית לוד וכלכלית לוד מובילות בעיר את ביצוע הפרויקט, בשיתוף פעולה עם חברת נתיבי איילון ומשרד התחבורה. ראש עיריית לוד, עו"ד יאיר רביבו: "עוד תכנית הופכת למציאות. זהו מהלך נוסף להגברת הנגישות התחבורתית בלוד- לתושבים ולעסקים"

שדרוג רחוב הרצל מתבצע על ידי כלכלית לוד במסגרת הפרויקט הממשלתי "מהיר לעיר" של משרד התחבורה, עיריית לוד וחברת "נתיבי איילון". במסגרת הפרויקט, העיר לוד ועוד 16 רשויות מקומיות באזור גוש דן משתתפות בשדרוג מערך התחבורה הציבורית.

פרויקט "מהיר לעיר" בלוד הוא מהלך לשיפור איכות חיי התושבים והעסקים. הפרויקט כולל שדרוג של פני הרחובות הרצל, החשמל, יוספטל, חטיבת יפתח, דוד המלך, כצנלסון, אבא הלל סילבר ואזור כיכר הבנים. העבודות כוללות סלילת כ-6 ק"מ של נתיבי תחבורה ציבורית בעיר ו-2.5 ק"מ של שבילי אופניים עירוניים. כמו כן, חידוש תשתיות בחלק מהרחובות וטיפול בקווי האוטובוסים, גם ברמת שיפור התחנות וגם בהגברת תדירות על פי צרכי התושבים.

ראש עיריית לוד, עו"ד יאיר רביבו, אומר כי "התכניות הופכות למציאות. זהו מהלך נוסף בהפיכתה של לוד למרכז תחבורה ותעסוקה בלב הארץ. שדרוג רחוב הרצל והפרויקט כולו יביאו לשיפור איכות חיי התושבים ולהגברת הנגישות לעסקים בעיר. בשבועות הקרובים יישתלו עצים ויורכב ריהוט ברחוב ובכך, הרחוב יהפוך להומה אדם ועשיר במסחר. נמשיך לקדם את לוד ולהפוך אותה לעיר אטרקטיבית למסחר, לתעסוקה ולמשפחות חדשות".

מנכ"ל כלכלית לוד, עו"ד בן מיוסט, ציין כי "שדרוג רחוב הרצל בעיר הופך את לוד לאחת הערים המובילות בקידום פרויקט 'מהיר לעיר'. העבודות הסתיימו בהצלחה למרות שכללו אתגרים רבים, מבעיות בקרקע ועד לקווי ניקוז לא מסומנים מימי המנדט הבריטי, שהתגלו וחייבו את החלפתם. זהו שלב נוסף בשיתוף הפעולה בין לוד לבין הממשלה, לצד קידום הסכם הגג, פיתוח אזור התעסוקה מהגדולים בארץ, הקמת מתחם רכבת ישראל, שיווק הרובעים החדשים ומהלכים נוספים".












רשומות פופולריות