לראשונה: תכנית ראשונה להתחדשות עירונית בלוד מקבלת תוקף


הישג נוסף לעיריית לוד ולכלכלית לוד: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז אישרה למתן תוקף את תכנית "מתחם הציונות" בלוד. מדובר בתכנית ראשונה להתחדשות עירונית שמקבלת תוקף.


ראש עיריית לוד, עו"ד יאיר רביבו ציין כי ״לקחנו שכונה מוזנחת וחלשה והפכנו אותה לאחד המתחמים האטרקטיביים בישראל למגורים. זהו תיקון עוול בן עשרות שנים, שראיתי עוד כילד וכיום אני מודה על הזכות לסגור את המעגל כמי שמוביל את המהלך. כמו בכל תכנית מתקדמת וחדשנית, גם כאן צפיפות עירונית לצד עירוב שימושים והנגשת התחבורה הציבורית יתרמו רבות לתושבים ולעסקים. זהו צעד נוסף של העירייה וכלכלית לוד במסגרת הפיכתה של העיר למרכז מגורים, תעסוקה ותחבורה ראשי בלב ישראל״.

מנכ"ל כלכלית לוד, עו"ד בן מיוסט, ציין כי "התכנית כוללת 724 יחידות דיור בשבעה מבני מגורים, שיוקמו במבני מגורים שחלקם משולבים במסחר ותעסוקה וחלקם במבני ציבור. במסגרת התכנית, יוקם פארק שיתפרש על שטח של כ-14 דונם. זהו הישג נוסף לתושבי לוד, לעיר ולעומד בראשה, יאיר רביבו". 

קרדיט הדמייה: כנען שנהב אדריכלים.





כלכליסט: 
לראשונה: תוכנית פינוי בינוי בעיר לוד ל-724 דירות קיבלה תוקף


הוועדה המחוזית מרכז אישרה למתן תוקף תוכנית ראשונה להתחדשות עירונית במתחם הציונות בכניסה לעיר, במקום 124 דירות ישנות, יוקמו 724 דירות חדשות. ראש העירייה יאיר רביבו: "תיקון עוול של שנים"


https://www.calcalist.co.il/real_estate/articles/0,7340,L-3773629,00.html


YNET:

לראשונה: תוכנית פינוי בינוי בעיר לוד ל-724 דירות קיבלה תוקף



הוועדה המחוזית מרכז אישרה למתן תוקף תוכנית ראשונה להתחדשות עירונית במתחם הציונות בכניסה לעיר: במקום 124 דירות ישנות, יוקמו 724 דירות חדשות. ראש העירייה יאיר רביבו: "תיקון עוול של שנים"

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5624740,00.html




רשומות פופולריות